joi, 5 martie 2015

Ce vrei, de fapt ?

Gandesc intens aceasta intrebare de o gramada de timp... NU STIU ! Sau... poate da. Nu stiu daca stiu, sincer ! :))

Acum vreo 3 ani voiam din tot sufletul sa imi fac auzite versurile, sa ajung la un nivel de la care pot "imprastia" gandurile mele asupra lumii ca un spray. Mi-a trecut... 
Am analizat si am realizat ca sa ajung la un astfel de nivel e nevoie de investitii enorme, atat financiare cat si timp... ceea ce nu e posibil. 
Traim intr-o lume in care ne "vindem" timpul si... scuze, dar aici il vindem al naibii de ieftin ! Totusi, trebuie sa supravietuim sa putem visa in continuare, anyhoo...
Acum nu vreau decat sa gasesc un drum cat mai putin aglomerat pe care ma voi opri candva si imi voi cladi o viata decenta si cat mai simpla... asta imi doresc acum. 
De ce as lupta sa ajung undeva "sus", cum numesc unii popularitatea, care este atat de greu de obtinut si care se pierde ca un fulg in vant ? De ce sa ajung undeva unde oamenii m-ar vedea, mi-ar zice "bravo, ba !" si m-ar uita ? Multi nu realizeaza ca suntem extraordinar de multi si nimeni nu ramane mult timp in constiinta celorlalti.
Multi nu realizeaza ca plecam exact asa cum venim: fara nimic, nicaieri !
Sincer, nu stiu ce caut aici si de ce sunt aici... pun pariu ca nimeni nu stie si toti folosesc acel cliseu clasic : " totul se intampla cu un scop"... daaa, da...
Sunt chestii care ne depasesc total, indiferent cate formule ar oferi stiinta sau cate "invataturi" ar oferi religia.
Revenind la subiect... Poti sa spui exact ce vrei, avand in vedere ca tot ceea ce creezi, tot ceea ce faci, nu o sa te satisfaca decat o perioada limitata de timp ? 
Sunt total pe langa, sincer, si gandindu-ma ca nu ma aleg cu absolut nimic ma face sa nu mai vreau nimic... Stim atat de putine despre noi, oricat de "avansati" se pare ca suntem in acest moment...

Tu, ce vrei ??


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu